Tässä vielä kuvat tekemistäni ristipistotauluista kehystettynä. Olen lopputulokseen todella tyytyväinen. Ristipistotaulut ihan yleensä ovat niin isotöisiä, että ne kyllä tarvitsevat arvoisensa kehystyksen. Siksi kehystytän vähänkin isommat työt ammattilaisella. Muutaman kerran olen käyttänyt saman liikkeen palveluita, ja aina olen ollut lopputulokseen tyytyväinen.

Keijutaulu tulee makuuhuoneen seinälle. Enkelitaulu etsii paikkaansa. Sille olisi tarkoitus tehdä vielä pari.

164141.jpgI

 

169050.jpg

Mitään uutta työtä ei ole vähään aikaan valmistunut. Työn alla on mm. villasukat pukinkonttiin ja vauvan tilkkupeitto/köllimisalusta. Tilkkupeiton myötä olen tässä  muutenkin innostunut tilkkuilusta. ja kankaita on tullut jonkin verran hankittua.  Laittelen kuvia sitten, kun saan jotakin valmiiksi. Olen tehnyt periaatepäätöksen, että esittelen täällä vain valmiita töitäni. Kunpa sitä aikaa vain olisi enemmän.

Haluan tässä myös kiittää kaikkia blogissani vierailevia.  Viidentuhannen raja on vaivihkaa ylittynyt. On kiva ihan konkreettisesti nähdä, että blogiani seurataan.