Tämä haaste tuli Leenukalta.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. puutarhamyyjä
2. pizzeriatyöntekijä
3. tarjoilija
4. tämä on vielä kysymysmerkki

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:
1. Järvenpäässä olen asunut aina, ja tuskinpa koskaan pois muutan.

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
1.Diili (alkoi taas eilen)
2. Täydelliset naiset
3. 4D-dokumentit
4. 4400

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: [reiteittäin]
1. Helsinki- Tukholma
2. Helsinki- Kreeta
3. Helsinki- Madeira
4. Järvenpää-Kesälahti

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
1. Ruokaohjeita ja herkkuja ala Marie
2. Suomalaiset neuleblogit
3. Lauran blogi
4. Ihan Itse

Neljä lempiruokaani:
1. makeat herkut
2. ruokaisat salaatit 
3. pizza
4. hyvin tehty kotiruoka 

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:
1. kotona
2. kivassa ravintolassa syömässä
3. shoppailemassa
4. ulkona

Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin (jotka täten haastan) ja joiden arvelen [lue: toivoisin] vastaavan
En laita tätä nyt enää eteenpäin. Niin monesta seuraamastani blogista tämä jo löytyy.