Piti tulla kiireesti päivittämään, ennen kuin kuukausi vaihtuu, ettei elokuu jää ihan ilman postausta. Olen  sentään saanut valmiiksi yhdet sukat, joita olen jo monesti pitänytkin. Sukat ovat nimeltään tennarisukat ja bongasin ne Tainan Käsillään -blogista. Tykkään tällaisista kevyemmistä sukista. Tennareita en kyllä omista, mutta annettakoon se anteeksi, että olen pitänyt näitä ihan kotisukkina. Lankana on Regian 4-fach ja puikkoina koko 2,5.

Meinasin ihan unohtaa, että sain tällaisen mukavan  tunnustuksen Käsityöperhoselta. Nyt pitäsi sitten kertoa seitsemän asiaa itsestäni.

1. Haaveilen omakotitalosta ja isosta pihasta

2. Meillä on meneillään kylpyhuoneremontti

3. Olen tehnyt käsitöitä pienestä pitäen

4. Pidän työstäni

5. Tykkään leipomisesta

6. Varasin pöydän itsepalvelukirppikseltä

7. Minulla on ollut kaksi lemmikkiä, hamsteri ja koira.

En laita tätä nyt tällä kertaa eteenpäin.